Tugbazdmr kanal inmiş yani bas asagıya dönmüş her an douracan dıe bsey yok canım endıselenme 40 a kadr yolu var benım arkadasım 28 haftada bas asagıya donmustu bana 5 gun once gıttım kendım sordum dondumu dıye evet bas asagoya duruyo dogum pozısyonu almıs dedı dha 18 gunum var korkma ben evde sımdı sımdı egzersız yapıyorum ısten ızne yenı ayrıldım inşallah kolay hayırlı guzel dogumlarımız olur