leylaAraf hhsbs bende çocuga karar verdik agustosta erkek oluyordu 26 sında felan dur dedim eylülü bekleyelim , Eylül’de kız olacakti sonuc minik tosbaga bir kızım oldu. Kız için bütün tuşlara bastım 😀 hesaplama programi oluyor internete yazinca çıkıyor orda yapabiliyorsunuz