Gamzeeeeeee06 Betam 44 çıkmış doktora göre 4+3 kendi hesaplarıma göre 3 haftalık hamileyim acaba sıkıntı mı var
Gamzeeeeeee06 Ayrıca bugün hem ultrason hem alt muayene yapıldı kese gözükmedi çok küçük olduğu için dedi doktor
Hilalikoo Aysenrr35 neden normal olmasın ki insnları bu şekilde korkutmayın. Benimde düşüktü betm ilk mğrendiğimde ve şuan sağlıklı gebeliğim var
Aysenrr35 Hilalikoo korkutmuyorum tabiki de insallah o da hayırlı haberler alir haftasına göre normal değil diyorum ben