Hilalikoo Aysenrr35 neden normal olmasın ki insnları bu şekilde korkutmayın. Benimde düşüktü betm ilk mğrendiğimde ve şuan sağlıklı gebeliğim var
Minaeyll Aysenrr35 çok teşekkür ederim saglikla kavuşuruz inşallah bende keseyi bebegi hayırlısıyla görürüm 🤗