crazymommy bebek ileriden gidiyorsa hiiiiççç kilo alayım daha iyi besleyeyim diye uğraşma canım. Sen kilo versen de bebek aç kalmıyor anneden besleniyor, vitaminlerini hiç aksatma. Senin haftalarda ben de hep eksideydim, bebek 1 hafta ilerideydi, 6.ay biterken sadece +1dim, göbeğim de o zaman çıktı. Zaten son aylar alınıyor kilo, dikkat etmeye çalışsan da mecbur alacaksın. Annenin fazla kilo alması iyi değil zaten. Ha senin bu eksi kiloda olup bebek geri olsaydı sıkıntıydı. Zaten ileride, hiç sıkıntı yok, aksine son aylarda da dikkat et çok hızlı toparlarsın doğumdan sonra