Bende oglumu 14 temmuzda doğurdum38+3de ancak doğar doğmaz aynı sıkıntı ile kuveze alındı hala bekliyorum solunumu şuan kuvez içine veriyorlar önceden kafasında fanus gibi birsey vardı şükür kurtulduk şuan kuvez içine veriyorlar birkaç kez denediler kesmeyi ancak solunuma ihtiyac duyduğu için yeniden solunum verdiler. Hastaneye gidip boş dönmek çok zor hergun ağlıyorum ama yapabileceğimiz başka birsey yok dua etmekten başka. Rabbım tüm bebeklere şifa versin icinde bizim çocuklarımıza bian önce kavuşalım insallah