Kızlar merhaba ben 13 Temmuzda sezaryana alındım bebeğim 16 gündür solunum problemi nedeniyle küvezde ve hala çıkarıcaklarını söylemiyorlar beklicez diyorlar ne zaman çıkarıcaklar kafayı yicem 😢 bu problemi yqşayan oldu mu?? 37+1 de doğum gerçekleşti etrafımdakiler haftasını tamamlicajtır anca dediler haftasıda bitti hala çıkarcaz demiyor doktor başına gelen oldumu yada bebeği küvezde yatan varmı?