Dilan_ylmz ben sebamed aldım 500 ml 120 ye aldım sanırsam 1 ayı geçti alalı 1 sene falan gidiyormuş zaten şampuan falan hem küçükler ya az az kullanılıyor birde bereketli oluyorlarmış baya az kullandığımız için olsa gerek bende mustela ile sebamed arasında kladim sebamed aldım daha doğal olduğunu düşündüğüm için sebamed ürünlerini de çok seviyorum on dengesi vs birde mustelanin3icerigi temiz değil vs diye biseyler duymuştum vazgeçmiştim ondan direk sebamed aldım cevreminde önerisiyle