Bende 5-6 hf’lık iken gitmiştim. Doktora göre keae boştu ve kürtaj önermişti. Ama ben dinlemeyip 1-2 hf daha bekledim ve sonuç olarak bebeğimi kucağıma almaya son 12 gün kaldı. Hiç canını sıkma rabbim ol derse nasip ederse olur. Bence bekle biraz daha. Bazen bebekte geç oluşabiliyor. Hayırlı haberler alırsın inşallah