On-Fr-Tu seninle bu şekilde konuşan doktora asla tekrar gitme zaten 5 haftada kese ancak görülür. 6. haftadan sonra içinde yolk kesesi görülmeye başlar hatta 7. haftada bile ancak görülebilir bazen 6da da görmezsen bebeği korkma 7de bile ilk defa görülebiliyor. Yolk kesesi denilen şey yüzük benzeri yuvarlak yapı bebek görülmez bile o haftalarda sadece o yüzük yapı görülünce “evet bebek oluşacak” diye anlaşılır. Yolk kesesini 6. haftada, Kalp atışını da 7. haftada gördüm sanırım ben