nazzc kızlar ben 2 hafta önce aile hekimine gittim gebelik düşünüyorum diye normal kan taraması yaptırdım Tsh 6.5 çıktı ama doktor hiçbir şey kullanmana gerek yok dedi ben de bilmiyordum 2.5 dan düşük olmalıymış ben bugün öğrendim 3 hafta 4 günlük gebeyim betam 25 çıktı bir şey olur mu ki yarın Kadın doğuma sorayım dimi korktum arkadaşlarım öyle deyince