Nurr12 Kızlar selamun aleyküm benim normalde tsh 3-4 arası çıkıyordu dahiliyeye ilaç içmeden aç karnına kan veriyordum geçen kadın doğuma randevum vardı bende normal olarak ilacı içip gittim ve rutin idrar testi kan testi aldılar orda tsh düşmüş kadın doğum doktoru düzene girmiş dedi sonrasında dahiliyeye de randevum vardı 1-2 gün sonra gittim orda da baktılar ilaç işe yaramış değerlerini düşmüş dediler bende ilacı içip testi vermiştim ama dedim normalde de öyle yapmanız gerekli ilaç işe yarıyor mu yaramıyor mu diye takip ediyoruz ilacı için kan verin dedi benim kafam karıştı herkez ilacı içmeden ve aç karnına verir sizler nasıl veriyorsunuz testi? Buraya da en son testi min sonucunu ekliyorum sizce tsh t3 t4 iyi mi? T4 normal gözüküyor ama düşük mü yoksa?
nazzc Nurr12 Ben endokrinoloji ve metabolizma hastalıkları bölümüne gidiyorum troid için, içmeden gidip veriyorum tüm testlerimi öyle demişlerdi çünkü. 7 ayda bir kez yükseldi oda çocuk büyüdüğü için, değerlerim normal şuan için.
e_blue_sky_a Nurr12 tiroid hormon testleri aç karna olup olmaması önemli değil bildiğim kadarıyla ama genelde sabaha denk gelince aç karna veriyoruz. Ben de levotiron kullanıyorum umarım düşer benim de 3.11di benim tsh
Nurr12 gulsahklkn Önceden de bu şekilde çıkıyormuş normal insanda olması gereken referansdaymış ama gebelik olunca 3-4 altı istiyorlarmış 2.5 olmasını normalde hep ilacı kullanmadan dahiliyede verirdim gene 3-4 çıkardı doktorda dengelenebilir demişti kadın doğum da rutin kontrol olduğu için içip gitmiştim orda da kan idrar alınca tsh bakıldı 1.5 düşmüş yani ilaç işe yaramış ama dahiliyede tekrardan kan almadılar ilaç içmeden gitmiştim söyledim de doktora orda ilacı içtiğimi oda zaten o şekilde vermen gerekli dedi bende anlamandıramadım
Snurcetin Nurr12 bende kullanıyorum gebelik başından beri hatta bir ay öncesinden beri. Kendim de hemşireyim tiroid hormonu kanı vermek için aç tok olmanıza gerek yok farketmiyor bende kontrole gidince sabahları içip gidiyorum ilacımı . Düşme olduysa etki etmiştir ilaç
Nurr12 Snurcetin Ay ne güzel bir sağlık çalışanına denk geldim 😇 peki t3 ve T4 hormonu nasıl sizce bir daha ki gidişim de de mi ilacı alıp gideyim? Hep ilacı içmeden gittiğim için bir yanlışlık olmuş mudur değerlerde ilkten yarım kullandım sonra tama çıkardılar
Snurcetin Nurr12 hayır yani sonuçta sürekli kullanıyoruz mesela benimde bir iki unuttuğum olmuştur içmeyi ya da ne bileyim kahvaltıdan yarım saat önce içmek gerekiyor ya benim ilacı içip 5 dk sonra kahvaltı yapmışlığım oldu tabi ki doğru değil bu ama insanız bazen oluyor böyle şeyler hemen bir günden tak düşüp tak çıkmaz. Tabi yine de düzenli kullanmak en faydalısı. Aynen İçip gidin ilacınızı . İnşallah sağlıkla kucağımıza alırız bebeklerimizi 😊🌸
Nurr12 Snurcetin Allah (C.c) razı olsun gerçekten YouTube de Kaan bey var ondan da dinledim jinekolog doktor ama işte insanın gene de içi rahat etmedi peki t4 değerim de normal değil mi? düşük değil
Nurr12 nazzc Endo. İçin ayrıyeten alan açılması gerekiyormuş bana o alanı açmadılar içmeden verdiğiniz de düşük mü çıktı ben içip verdiğim de düşük çıktı onun harici hep 3-4
Nurr12 koalamom_ Bende bu sefer tekrar içip vereyim bakalım öğreneyim iyice bir bende içmeden verilmesi gerek diye biliyordum hep içmeden veriyordum 3-4 çıkıyordu levotiron 25lik yarım kullanıyordum 1.trimesterde 2.trimester de 25 levotiron kullanmaya başladım ilacı içip kan verdiğim de düşmüştü yarım kullandığım zamanlar nasıl bir sonuç oluyordu bilmiyorum ayın 9unda şeker yüklemesi yaptırcam tekrardan baktırmak istiyorum söyliycem zaten aç karnına yapılıyor şeker de birde tekrar idrar istiycem
Nurr12 koalamom_ Doktor da öyle dedi gebelikte A grubunda olan ilaç bunlar dedi peki sizin kaçtı değeriniz 75 içiyorsunuz?
koalamom_ Nurr12 benim vücut kendisi üretiyormuş genlikten önce yüksek çıkmıştı sonra gebe olunca beta değeriyle birlikte bu değer de artıyormuş denge de tutmak için ilacın dozu artırdı ilaçla 1 olmuştu
ANMZD nazzc kızlar ben 2 hafta önce aile hekimine gittim gebelik düşünüyorum diye normal kan taraması yaptırdım Tsh 6.5 çıktı ama doktor hiçbir şey kullanmana gerek yok dedi ben de bilmiyordum 2.5 dan düşük olmalıymış ben bugün öğrendim 3 hafta 4 günlük gebeyim betam 25 çıktı bir şey olur mu ki yarın Kadın doğuma sorayım dimi korktum arkadaşlarım öyle deyince