Bende 31. Haftamdayım dün gittim Dr bebek 1.5 hafta önde kilosu çok fazla 1900 dedi göbek bölgesi geniş dedi ya genetik iri yada şekerin var bebeği etkiliyor dedi bende çok şişmanım zaten bunu anlamak için 2 hafta boyunca günde 6 kez açlık tokluk kan şekerini ölçüceksin dedi ondan sonra belli olacak şeker mi değil mi DİE hergün 1 tatlı yiyordum şimdi yarın kesicem olabildiğince herşeyi erken doğuma sebep olmazmış ama normal doğuramazsın cok kilolu olursa dedi