Benimde çok fazla düşükmüş 6 aydan beri devlet hastanesi b12me bakmıyormuş özele gittiğimde doktorum demişti dodex diye iğne verdi 3 gün arayla yaptırdım içinde 5 tane var zaten dün kan verdim tekrar hemsirem nasıl b12ni bu kadar yükselttin dedi bi sorun olmaz korkmayın😂