YigitPoyrazMomm benim 100 ün altındaydı, kadın dopum doktoru iğne vermedi dahiliyeye gönderdi iğne verdi hafta bir şeklinde saç dökülmem azaldı ordan anlıyorum iyi geldiğini, ikiz gebeyim bişey olmadı bebeklerime, kadın doğum veya dahiliyeye göstermen gerek