Cemreemine ElifAbr ayni sejilde suan benimde oyle cok aciyo kaburgamin dibi tam resmen etim ayriliyo gibi hissediyorum yaniyo ve cok aciyo uyusuk gibi dokununca da napicam bilmiyorum zaten yeterince sag bobregimden aci cekiyorum simdi bi de boyle oldu 😔😔
Ygmrkya Cemreemine bende yaklaşık 2 aydır aynı acıyı yaşıyorum bebek baskı yapiyo kaburgana ondan hep doktor magnezyum verdi pek bi etkisi olmadi mecbur dayaıncz ta ki bebek kanala girene kadar
Evremada Cemreemine yaşadiginiz acının aynisini 3 aydir sağ tarafımda araliksiz yasiyorum tarifi mumkun degil hic geçmedi daha cok artti aci.Doktor sinir uçlarin hassaslasmis bebek oraya dayaniyor dedi.Defalarca burada post actim bir çözüm bulamadim. Minyon bir yapim var son 20gunum kaldi hic catlak olmadi hergun hindistn cevizi yagi kullnyrm ama dediginiz gibi bıçakla kesiyorlar yada atesle yakıyorlar gibi.Allah yardimcmz olsun
Cemreemine Evremada Allah hayirla kucana almak nasip etsin insaAllah bugun gittim doktora bende bu kadar ilgisiz doktorlari inanin ben burda gordum agrim var aciyo diyorum ilac milac hic bisey vermiyo 😁 surdan tayin cikip gitsek diye dua ediyorum
Chan Benim masa başında çalıştığımdan postür bozukluğundan başladı bu durum. Doktora söylediğimde rahmin genişleyip aynı zamanda kaburganın çevresindeki sinirleri tetiklediği için böyle bir ağrı hissettiğimi, normal olduğunu, dayanılmaz olursa ağrı kesici içebileceğimi, çok zora düşersem ağrı kesici merhem kullanabileceğimi söyledi. Bol bol pozisyon değiştirip oraya olan baskıyı azaltmalıymışım. Haftalarımız yakın. Ben de 24 haftalığım. Direkt bebek bu haftalarda kaburgaya kadar çıkmış olamıyormuş. En fazla göbeğin bir kaç tık üzerine çıkmıştır.
Cemreemine Chan insaAllah gecer cok kotu bi durum gecmis olsun sizede bizim burdaki doktorlar hic bisey anlatmiyolar aciklamiyolar bugun gittim doktora yapacak bisey yok diyolar bi ilac yada sunu yaparsan rahatlatir demiyolar inanin cok kotu
Chan Cemreemine İnan iyi biliyorum 😔 Umarım baskı azalınca geçer. Benim yavrum aynı zamanda aşağıya baskı yapıyor, bir de kemikler doğuma hazırlandığı için genişleme çabasındalar. Şimdiden penguen gibi yürümeye başladım. İç bacak ağrılarım oluyor. Yine de çok şükür bu halime, son aylar halimiz nice olacak sanırım 🤷🏼♀️
Cemreemine Chan Valla kuzum neye uzulcegimi sasirdim bobregimde buyume var durmuyo tel baglanmasi gerekmis baglamiyolar o bi yandan surejli agriyo simd8 bu agri bi de bebegin kalbinde beyaz bi leke var deliricem artık inan
dileknazliay Cemreemine aynı sıkıntı bendede var, ağrı değil yanık gibi voşur voşur yanıyor hele bir sokağa çıkayım bittim. etimden et ayrılıyor sanki birde benim ikinci gebeliğim ilkinde hiç böyle bişey yaşamadım.
Cemreemine dileknazliay aynen benimde oyle yaniyo uyusuk gibi aciyo resmen etim ayriliyo nasil gecicek bilmiyorum
Haticeozturk Cemreemine kaç haftamınsın benim sağlı sollu oluyo gece o tarafada bu tarafada yatamıyorum benim 7 ayda falan başladı son ayim ve şiddetlendi bebek büyüdükçe olurmus
Cemreemine Haticeozturk 25 hafta 2 gunluk hamileyim cok kotu bisey resmen etim ayriliyo bicar kesermis gibi ara ara da iyice bi degisik oluyo irkiliyorum acidan
Fatma10 Merhaba 22 ekim en son reglimin ilk gunu 21 kasımda gebelik testi yaptım ve pozitif cıktı 22 kasimda doktora gittim gebesiniz dedi test sonucuda pozitif beta 763 çıkmıştı merak ettiğim reglim 2 gun geciktikten sonra idrarda çıktı tekrar doktora gidicem gittiğimde gözükmemişti ultrasonda sizce daha mı fazla gebelik günüm merak ediyorum
Cemreemine Ygmrkya bana hic boyle bisey demiyo iste doktor ona kiziyorum cok sinir bozucu bi durum aciklama bile yapmiyolar
EzgiKizilates Cemreemine offff o kaburga ağrıları yüzünden halkları tırmalıyordum bir ay önce maalesef oluyor bebek büyüdükçe kendine yer açıyor senin yapabileceğin tek şey egzersiz bir de gece sıcak su torbasıyla uyuyordum o iyi geliyordu ama sırt egzersizlerini eksik etme derim
Cemreemine EzgiKizilates canim sicak su torbasi koyamiyorum bobregimde buyume ve iltihap var diye doktor acilma olabilir koyma dedi ama egzersiz yapicam insaAllah ise yarar
EzgiKizilates Cemreemine pilates lastiği ile bir çok egzersiz yapabilirsin anında hafifliyor ağrıların YouTube da videoları var ordan bakabilirsin
Yogurtlupilav Cemreemine ayrıca hamile yogasında “kedi” hareketi ilr nefes egzersizi var, çok basit birşey. Ben onu yapıp rahatlatıyorum orayı ara sıra..
Ygmrkya Cemreemine canim sen böbreğimdw büyüme var demişsinde bence en kısa zamanda doğru dürüst bi doktora git belki kaburga ağrısı değil-dir böbreğini n ağrısıdır ve böbrek büyümesi çok riskli gebelikte
Yogurtlupilav Cemreemine 2 haftadır baya baya çekiyorum o acıyı. En son doktor kontrolümde denk geldi, ultrasonla baktık ayağını uzatıyormuş soytarı 🤗 Evet çooook can sıkıcı bir acı ama doğduğu zaman ısırıcaz o ayakları, motivasyonum bu ☺️