Cemreemine canım aynısını birkaç gün önce yaşadım duramadım acıdan melhem falan süremiyoruz sormadan malum acilden giriş yaptım belki yapabilecekleri bi şey vardır diye ama malesef röntgen falan cekmedikleri icin sebebi bilinemedi sadece parol serum takıldı dinlen sicak tut orani dedi gönderdi. Sol kaburgamdi benim de arka taraftan öne uzanan bölümdü, arko nem krem ve zeytinyağıyla hep ovaladım cok sicak dus alıp dus alirken de masaj yaptım hep 2 günde kendi kendine geçti tam olarak degil hala batma acima var ama buna razıyım inanki oksuremiyordum batmasindan acısından