rabia2705 Eylempyrz 30+4 teyim ama bebeğim 2 hafta önden gidiyor , bebek büyük diye sezaryene alırsa ya da 38. haftada falan normal doğumla gelirse başak olacak , 40ı beklersek terazi 😄
SMD38 Sevvallkahraman Benimde kasım ama 23 kasımdan sonra yay burcu oluyor bizimki akrep olacak o zaman ☺️
Birbahargunu Bir yay kızı olacak nasipse eşim de yay çok memnunum kendisinden inşallah kızı da öyle olur 😂