Women_nur_ Dileylim Kız ne güzel işte bende kova burcuyum. Kovalar harika oluyor zamanla demek istediğimi anlarsın. Aşırı pratik zekası olur yardımsever oluruz. Ama 2 Huyumuz var her kim kova tanimissam onlar dan da biliyorum kendim de de öyle inanılmaz özgürlüğüme düşkün ve müthiş gamsisiz 😊😊😊
Hzzz Dileylim hele birde erkekse vay haline özgür ruhlu rahatına duskun bilmis olur ama yufka turekli olurlar saglikla gelsin
nilsubldn Balık olacaklar bende balık bekliyorum 38 de falan gelirse belki kova sat tarihleriniz neler 🐠
Umaybuke Pamuk Allah nasip ederse annesi gibi balık olacak 🤭 Bakalım bir eve iki sulu göz nasıl olacak 😂
rabia2705 Eylempyrz 30+4 teyim ama bebeğim 2 hafta önden gidiyor , bebek büyük diye sezaryene alırsa ya da 38. haftada falan normal doğumla gelirse başak olacak , 40ı beklersek terazi 😄
Benazir_507 Pamuk benimki de balık olacak inşallah bir sorun çıkmazsa. 8 Mart doğum görünüyor uygulamaya göre