Alizee Mutluanne-23 canım bana dikiş atılmadı ama progestan kullanıyorum her gün 2 doz ve 2 haftadan bir iğne. Şu an 22, Rabbim 36-37 haftaları görmeyi nasip etsin
Hnd3535 ES_es-Es Allah size de sağlıkla kolaylıkla doğumlar dilerim. Bize de o günleri göstersin inşallah 🙏 çok teşekkür ederim destekleriniz için ☺️
Bernnnaaaa Mutluanne-23 rahim değil rahim ağızına dikiş atılıyor bana oldu 23 haftada 7 ay önce de doğum yaptım tüm merak ettiklerini cevaplayabilirim
Mutluanne-23 Bernnnaaaa evet rahim ağzı dikildi ondan başka bisey demedim bende peki hep yattın mı olduktan sonra
Bernnnaaaa Mutluanne-23 günlük işlerini yapabilirsin dedi doktorum sadece 2 hafta yattım tuvalet harici kalmadım dikişlerin tutması için 39 +3de doğurdum
Betemmm Serklaj olurken kaçıncı haftalarda ölçüleriniz kaç gelmişti acaba ölçü kaç olunca yaptı doktor
Mutluanne-23 mother2 yaaa Allah’tan benim ağrım ilk çıktığım da oldu bide iğne yaptılar hemen ağrı kesici çok şükür şuan yok ağrım Sen kaç haftalıksın
Mutluanne-23 Bernnnaaaa iyi ne guzelmia benim doktorum doğuma kadar yatcan dedi ama belki değişir yaa
mother2 Mutluanne-23 24 olucam normalde yarın ama ultrasonda 22 oluyorum yarın ağrım oluyor bazen ama çok şükür umarım hersek gönlümüzce olr
Bernnnaaaa Mutluanne-23 kısalık baya varsa o yüzden hep yatmanı söyler ama merak etme doğurunca yata al zamanın olmuyor dinlen dinlenildiğin kadar sağlıklı kucağına al inşallah