Mutluanne-23 benimde 19 ve 20 haftalarda kaybım vardi ilk serklajimi 16.haftada oldum ve bende korktum hep yatacak miyim diye,her doktor bu konuda farklı düşünüyor ama biraz da siz kendinizi dinleyerek hareket edebilirsiniz. Mesela bende korkuyordum ama dikişsiz 19 ve 20 haftaya kadar geldim diyip serklaj sonrası 1 2 hafta dikkat ederek sonra biraz normale dönmeye çalıştım. Tabi kontrolleri hep 2 haftada bir tuttum ,2 haftada bir kan ve idrar tahlili verdim enfeksiyon var mi diye, doktor günleri hersey yolundaysa bi cafede yada sevdigim biyerde oturdum yemeğimi yedim eve gectik, 28 e kadar vücudumu dinleyerek ve doktor kontrollerini dikkate alarak hareket ettim ,2 haftada bir sağlık ocağı yakındı sadece oraya yavaş yavaş yürür gider gelirdim ,arada bi komşuda oturacaksam 1 saat oturur kalkarım, ama benim şansım yemek,bulasik,temizlik yapmadim ablam yanımdaydı, kendi camasirimi camasirliga asar katlardım yerlestirirdim o kadar . 28 e kadar evin içinde oturur uzanır biraz yürür şekilde hareket ettim,ağrı hissediyorsam sadece yemeğe kalkar yemegimi yer uzanirdim , 28 den sonra ufak ufak hareketlenmeye basladim bulaşıkları sudan geçirirdim eşim dizerdi makineye,masa kurur kaldirirdim, oturduğum yerden hazirlayabilecegim şeyleri yapar yine evin içinde yururdum yatma kısmı sadece canim istedikce yorgun hissedersem uzanirdim. Ağır iş hiç yapmadım. Ve korkuyla nasıl geçecek bitecek derken bi şekilde geçiyor zman . Umarım yazdıklarım biraz rahatlatır sizi sağlıkla kucağınıza alın inşallah. Uzun yazdım çünkü bende bu süreçte korkuyordum ve faydam olsun istedim tanı her vücut her kadın her dikiş farklıdır ama siz hem kendi bedeninizi hem doktorunuza göre hareket edin, her kontrolde açılma var mi hunilesme var mi rahim agzi kaç milim diye sorun