AsyA_34 ikiprensannesi__ Ayy paylaşmayın bize kalmadı 😀😀 3 4 tane bim gezdirdim anneme sonunda birinde bulmuş organizeri 😀
ikiprensannesi__ Egeminannesi sabah ben erken gidip bekledim saniyeler içinde bitti birde az getirmişler ondandır canım
Egeminannesi ikiprensannesi__ bizim burda her magzaya gelmiyormus cnm önceden haberim olsaydı kuzenime diyodum ayiriyodu hemen bu hafta bakmadım
NisaSevgili ikiprensannesi__ işin komik tarafı bizim taraftaki bimlere hiç gelmemiş sevkiyat sorunu diyorlar da bilemiyorum
ikiprensannesi__ Bosunadunya keçe çanta almadım ama pisman oldum ya çok güzelmiş keşke bende alsaydım
NisaSevgili ikiprensannesi__ valla 3 bimde de sorduğumda aynı şeyi söyleyince inanmadım değil tuzla tarafına sevkiyata sorun var dediler