Koalammm ikiprensannesi__ aynen canım bende 95 liraya aldım baya iyi fiyata almışsınız geleceğini bilsem almazdım bende 😅
Aysensrkan ikiprensannesi__ ben yıkayacağım temiz kıyafetler koyacağım sonuçta içim rahat etmez.Makineye atar mıyım bilmiyorum ama muhtemelen elimde yıkarım
ikiprensannesi__ Aysensrkan evet bende elimde bebek deterjaniyla yikicam hava sıcak 10 dakikada kurur zaten temiz kıyafetleri koyacağız dediğiniz gibi
Kukulikukuli12 ikiprensannesi__ 1 tane aldım tesadüf buldum da. 1 tane daha olsa süper olur. Kışın yıka kurut anca 😄
Herhangibirisiiiiiii Sbha_13 Sıfır kol mu kısa kol mu aldınız siz ekimde doğum yapacağım da ben kısa kol aldım uzun yoktu ama küçük geldi gözüme değiştirsem mi diye düşünüyorum 
Sbha_13 Herhangibirisiiiiiii benimde ocak da olaack dogum bende kisa kollu aldim ama alisveris yaparken uzun kolluda alacam bikactane
Herhangibirisiiiiiii ikiprensannesi__ Bende organizer le keçe alacaktım tam 9 da açılır açılmaz girdim kalmadı dediler. İlk ben girdim halbuki :) genelleme yapmayayayım ama çalışanlar da alıyorlar bnce kendilerine
ikiprensannesi__ Herhangibirisiiiiiii aynen demekki uçacak halinuok ne zaman kalmadı yani haksızlık bu maalesef 😔
Herhangibirisiiiiiii Sbha_13 Canım şimdi daha önce e bebekten aldığım 3 aylık olan zıbınla ölçtüm aynı ölçüleri sıkıntı yok
Ayfer33 ikiprensannesi__ vala ben grim sabahın köründe. Bu ürün bide keçeden. Bez koymalik olan gelmemiş 3 bim gezdim hiç brinde yok mersinde
edabky Ben trendyoldan bir hafta önce 110 lira gibi bir fiyata almıştım. Bu sabah yine almak için Bim’e gittim ama bitmişti tabii ki. Trendyol’da da şu an saatlik indirime girmiş, almak isteyenler bakabilir. https://ty.gl/dskznp1j9i
Burakipek ikiprensannesi__ ıyı yaptınız valla güle güle kullanın 🌸🥰bitmezse BNde almaya gıderım öğleden sonra😂