Pamuk Drnrabn Betaya göre hafta belirlenmez.Son adet tarihimizin ilk gününden itibaren geçen zamandır haftanız.
Elif__oztrk Zuzuu1 hayırlı olsuun😍 2 güne bir kan verip düzenli artış olup olmadığını gözlemlemelisin 💗
Zuzuu1 Canann1601 bişey sorabilir miyim eğer gebelik varsa ultrasonda ne zaman görüntü alabilirim kadın doğuma ne zaman gitmem gerekiyor 🙄
Reyyan92 Zuzuu1 6.haftadan sonra kalp atışlarını duyabilirsiniz 6.hafta yalnız keseyi görebilirsiniz kalp atışı için ise 7. Haftayı beklemeniz garanti olacaktır. Tebrik ederim 🙂
mmirzamm Zuzuu1 şöyle en az bin küsür olması lazim betanin benim 1200 civarıydı alttan sadece kese göründü iki hafta sonra yine alttan bebek kalp atışı kese göründü 8 haftalıkken de karından 😁
Pinark92 Reyyan92 ben 4. hafta gittim doğal olarak keseyi görmedi haftaya gel dedi pazartesi gideceğim 5+3 olacak umarım keseyi görürüz :)
NewbieMommy Zuzuu1 bata 3 gün kala 13 beta ile öğrenmiştim bende tebrik ederim canım sağlıcakla kucağına almak nasip olsun 🍀
Merve_volkan NewbieMommy canım test de kırmızı renk var ya beta sonucu yazan yer değer düşük olduğu için mi kırmızı yok sözde de mi beta sknucunuz kırmızı renkti