bettyx offf aynıyız yaaa muayeneden yeni geldim sancı yok açılmaya bakmadılar(bebeğin yüzü bana dönükmüş normalde karna dönük olması gerekirmiş) doğumu tetiklemesin diye açılmaya bakmadılar travmatik normal doğum olur dedi kanala da girmemiş :((( pazartesi gel tekrar bakalım dedi ama öngörüsü sezeryan…. Normal doğum olursa da çok derin kesi yaparız dedi