Mire devlette yaptırdım 🥹 erkekti birde ben anlamadım bile 🥹🥹 normalde özel klinik doktoruna gidiyorum o gün doktorumun işi vardı eşimde işteydi o saatlerde gelince gittik devlete ishal kusma sancımın olduğu gün ben grip gibisindende oldum diye düşünüyordum. Bursadaki devlet hastanelerinden pek hazmetmiyorum genelde sonu hüsranla bitti 🥹 O günde yapıldı yani bana kanal kapalı sağdan açılma var dedi.Doğuma hazır dedi. Pazartesi günü kadın doğum doktorum daha kanala girmemiş açılmada yok dedi. ( Daha öncede düşük riskin var demişlerdi devlet hastanesinde hiç güvenmiyorum.) Alttan kontrolde edildim, hurmada yedim yok anam gelmiyor arkadaşlarım hep 38de doğurdu bizde artık gelsin istiyoruz.