Sibellg06 14 haziranda normalden sezaryene döndü doğumum. Ameliyattan çıktığında ağrın yoksa da ağrım var de , ağrı kesiciyi basıyolar. Ilk kalkışta çok hareket et, sonrası için iyiki öyle yapmışım dersin. Bir de çorap. Ayakların bu sıcakta yansa kavrulsa da çorap giy. Gaz sancısını az çekersin böylelikle. Ayakları sıcak tutmak çok önemli.