Canles Canann1601 çok hoş gelmiyor kulağa sanki yanlış söylenmiş gibi yani çocuğunuz büyüyünce insanlara çok açıklama yapmak zorunda kalır bu yüzden gerek yok
Canann1601 Ahenq demi bende nadir bilinmeyenler isimleri nedense çok seviyorum 🥰 teşekkür ederim beğendiğiniz için mutlu ettiniz beni 🥰çoğu kişi telaffuzu çok zor dedi ama bana nedense o kdar zor gelmiyor 😄belki beğendiğim içindir 😊
Asyaegemenmom Canann1601 bana da bebeğimin cinsiyeti belli değil ama “ İnci ” İsmi çok hoş gelmeye başladı inci tanem diye severim diye düşündüm😂😂
Canann1601 Asyaegemenmom evet cok guzell 🥰 yigenimin adı inci incimm diye severim hep. Ablam da hep inci tanemmn diyor 🥰 öncelik sağlıklı olması olarak inşallah kızınız olur inci ismini koyarsınız bence de çok hoş 🥰
birgaripana_ Canann1601 Ayy ben çok beğendim Zerya 😊 doğuluysanız mutlaka koyun kürtçede anlamlı bi isim.
Canann1601 birgaripana_ Diyarbakırlıyim zazayim eşim de Karslı, Kürt 😊hem Zazaca anlamı çok güzel hem Kürtçe hem Türkçe hem Farsça 😊 bence de çok güzel içime çok sindi isim 🥰
Canann1601 __mom1 aslnda cevremdekiler de duyunca garipsemediler zorlanmadilar sadece duyulmamış güzel isim dediler. Kimse zor isim güzel değil demedi
__mom1 Canann1601 valla beğendiysen koy gitsin buradakilere fikrini sorsan 20 tane isim var tüm forum aynı isimleri öneriyor 🤣
Marly21 Canann1601 bildiğim kadarıyla kürtçe isim bi tanıdığımız koymuştu ben beğeniyorum canım liyadan da güzel benc3 bana da zor gelmedi belki daha önceden duyduğum için olabilir. sağlıkla gelsin yavrun 😍
Canann1601 Marly21 tesekkur ederim canım ❤️ Aslında Farsça kökenli bir isim ama tabi Kürtçede de çok Farsça kelimeler var o yüzden araştırmalarıma göre 1700 kişide falan var bu isim yaklaşık 100 tane doğuda yaşayan kişiler koymuş zerya ismini 😊
Canann1601 __mom1 çok doğru söylüyorsun herkes beğenmese de ben yine koycam zaten maksat fikir almak ama yine bildiğini yapmak 🤣🤣 Asel İkra masal defne öyküden gına geldi hep aynı isimler 🤣🤣
Elif_p Canann1601 canım pek sevmedim bu ismi Zehra gibi Derya gibi Zerda gibi sanki değiştirilip konmuş gibi ama, sizin kararınız
Canann1601 Elif_p biz çok sevdik içimize de çok sindi bakalm daha zor telaffuzlu isimler var bence çok da zor gelmez diye düşünüyorum 😄