Kızımın adı Bensu
şuan 9 haftalık hamileyim
eğer bir kızım daha olursa, ablasının ismiyle uyumlu olsun diye adını Aysu, Nilsu yada Cansu falan katmayı düşünüyordum ama Liya ismi de çok tatlı geldi kulağıma
Sağlıklı olsunlar da isim kolay bence
Ben Bensu ismini, doğumuma 1 hafta kala kararlaştırmıştım ☺️