EmraheydaBier defneberivan dinimizde 40 günden öncesi günah o zamana genelde iyileşir yani dikişler sen korkarsan o ayrı bi durum
Muhsinecahit Doğum yapalı 32 gün oldu kırkım çıkmasını bekliyoruz ama korkuyorum sonra diyorum ne korkcan o kadar doğum yaptım onun yanında ilişki ne ki diye kendimi ovutuyorum kızlar .dikişleri me korkutan bakamadım sonra baktım korkulacak kadar bişey değilmiş belki dikisim az diye bana öle geldi .idrar yaparken yanma falan olmadı olur diye hastene de ilk korka korka yaptim çünkü iki de bir tuvalete çıktın mı çıktın mı diye sordukları için korktum ama inanki korkulacak bişey yok kendimiz güvenmek ve ben bunu yaparim diye inanmak gerek bence .dikisim de 20 dünde düştü gördüğümde açıldı sandım ama duscegi için kendini salmış öle .
DnHazrlklar Emali kızım 3 kilo doğdu canım hiç perine masajı yapmadım ama yürüyüş yaptım doktor son zamanlarda ilişkiye girin dedi ona uydum öyle yani biraz fizyolojik yapıyla alakalı. Amin canım Rabbim bir avazda kurtarsın
Emali DnHazrlklar peki yürüyüş olarak kaç saat mesela hergün mü yürüdünüz ne kadarken yürüyüşe başladınız ben şuan 31. Haftamdayım ve yürüyüşe yeni başladım öncesi sıkıntılı olduğu için 🙄
Muhsinecahit defneberivan 21.günde falan dikişlerim düştü iç dikişler imde düştü sanırım ağrım sızım yok .rahatım yani