MDSY61 biz de 22+4 olduk. 27 Kasım doğum tarihimiz gibi duruyor. İki gündür bebeğimin hareketleri azaldı. Yatarken ve dönerken bel ağrım oluyor biraz. Şişkinliğim ve göbeğim son iki haftadır da aniden arttı 😁 merakla ve heyecanla oğlumuzu bekliyoruz 🥹💕