aysh_23 Gamzegll valla hemem hemem diye o pahalı tedaviyi aldırdılar aceleye getirip bir daha bu hastanenin yanından geçmem
Cinarsaitinannesi aysh_23 bi de doğum yaptığınız hastanede bebeğin tüm tedavileri 28 gün ücretsiz olmuyor mu bunu bir sorun bence bizim hastanemizde 28 gün ücretsizdi özel hastaneydi bizimde
Cinarsaitinannesi aysh_23 rica ederim geçmiş olsun bebiş inşallah yarın evine gelir iyi olacak inşallah ben inanıyorum 🤲
rumeysattnc elifaydinn bence öyle düşünmeyin bende o zaman çok ağlamıştım ama o zaman tecrübesizdik şuan bende hamileyim ve aynı şeyler olsa daha sakın kalırım daha sık emziririm bir anne kadar çocuğunu kimse düşünemez rahat olun