dün sezeryan doğum yaptım bugun bebeğime sarılık testi yapıldı değeri 18 çıktı doktor gelip turlu türlü şeyler soyledi beyninde hasar bırakabilir vs vs diye acilen başka hastaneye sevk edil orta tedavi edilmesi gerekiyo dedi 10-15 liralik tedavi üstelik bu tedavi kesin sonuç verir mi bile bilmiyorlar sonuc vermezse bebeğin kanını yenilemek gerekiyor dediler sabahtan beri ağlamaktan helak oldum en mutlu günüm böyle geçiyo başına böyle gelen var mı kızlar sarılık bukadar tehlikeli bir şey mi ya aklım almıyo sütüm de tamamen kesildi stresten mama veriliyo bebeğe