Sezgitas 32de girdim ben de ilk kez. Çok hafif bir iki sancı varmış ama ben hissetmiyordum haliyle, doktorum vücut kendini hazırlamak için ufak ufak sancı oluşturur normaldir dedi çalışır raporumu da alıp çıktım
Kurabiyeannesi Sinan35eda 10-15 dk sürüyor kemer takıp uzanıyorsunuz bebeğin kalp atışı ve hareketleri kaydediliyor sancı var mı diye bakıyorlar hepsi cihazdan bi kağıda dökülüyor
Sinan35eda 1prensesannesi_ bende 26 haftalıkken rahatsizlanip gittim serum bağladılar doktorum iki hafta sonra gel hem sıvıya hem nst ye gir dedi inşallah sıkıntı cikmaz
Sevimlii00 Sinan35eda nasıl rahatsızlanmıştın canım. Sancı falan mıydı. Nasıldı. Bende 27 haftaligim dün gece bel agrım çoktu 😕 ilk gebelik olduğu için bilmiyorum da açıkçası sancı falan nasıl
Sinan35eda Hizligonzales ya inşallah herşey yolunda gider valla Allah’tan hareket ediyor ben iki gün hisetmemistim sancım ağrım çok korkmuştum meğer terst diye alttan baskı hisetmisim harekette olmasa galiba zor olucak ya
Sinan35eda Mamacitaa5 bilmiyorum belki bı sıkıntı çıkmazsa bı defa girerim valla doktorum dedi yoksa bende girmem bende öyle biliyorum genelde 32 veya 35 de baslaniyormus inşallah bişi çıkmaz ara ara sancı giriyor ama sorun olmaz diye umuyorum
Sinan35eda Koalammm aynen kafaya takmamaya çalışıyorum neye bakıyorlar sadece sanciya mi bakıyorlar bebeğin peki nasıl birşey ya bilmiyorum hic
Koalammm Sinan35eda bebeğin kalp atışlarına birde senin sancın var mı yok mu ona bakılıyor başka bisilere daha bakılıyor mu bilmiyorum.
Sinan35eda Hilalgurce bende devlete gidiyorum bilmiyorum nasıl bı surec beni bekliyor iyi olsunda varsın erken girelim
elisa38 Sinan35eda devlette nst nasil oluyor sıra falan mı al8niyor yoksa direk randevu ile Dr mu bakiyor
Sinan35eda Rabiaa6 bana risk var demedi ama önem alicaz birde sıvı azalmış çok değil dedi ama sıvı bol tuket dedi onu da takip edicez zamanında gelsinler inşallah
Serap-asel Sinan35eda normalde 32de başlıyorlarmış ama ben tatıle gdcektım uzun yol felan yapacaktım dıe doktorum 28ınde nts ye bağladı
Ece0909_ Sinan35eda 32 de başladım benim de erken doğum riskim vardı şimdi her hafta giriyorum şuna 37 haftalığım