Bir hafta önce rahatsizlanip hastaneye gittim sancım ve ağrım vardı acilenden hemen kan aldılar damar yolu açıp doktoruma gönderdiler çok çok şükür bebeğim iyiymiş ben hareketini de hisetmemistim iki gün meğer tersmis şuan çok şükür hisediyorum hareketli paşam sıvısı çok az azalmış o şekilde iyiyiz ama sadece sancım ve sıvı için iki haftada bı gel dedi nst ye gir dedi ama erken 28+3 de nst ye giricem ya siz kaç haftalık başladınız benim gibi olup erken giren oldumu inşallah sıkıntı olmaz bazen sancım oluyor ağrım oluyor ama öyle çok değil şuan 27+4 olduk Çarşamba gidicez hastaneye inşallah bı sıkıntı çıkmaz