18122022 Beyzanurr53 ben carsmba gunu gittim 36 haftaydm yaptı bana çatın sınırda dedi normal yapabilirmiyim yapamzmym bisey demedi
Beyzanurr53 18122022 banada bebek baş asagı pozisyon almış dedi çatına bakalım büyük ihtimalle normal yolla olur dedi
Ozdbtl Grglkbrr benim bebeğim kilolu değil 37. Haftadayız 3 kg henüz ama çatı m darsa zorlamanın anlamı yok gibi geliyor
zynb_ozkn Ozdbtl 38. Haftada bana sa çatın dar dedi bebek büyük doguramazsin falan dedi ama 40+3 de 4 santim aciklikla gittim sancim da yoktu normal dogurdum ve bebekte doktorun abarttıgi kadsr büyük degildi ilk dogumlarda dikiş herkesde oluyor cok normal