Herkese merhaba;
bugün çatı muayenesi oldum ve doktorum çatı kemiğinin dar olduğunu söyledi ve haftaya tekrar bakıp karar verelim dedi..
Sonradan değişir mi acava bu durum, zorlanırsın fazla dikişin olur dedi korktum öyle olucaksa sezeryanla doğum daha mantıklı gibi geldi.
Sizce ?