Rukoss ben 2.aşılamamda hamile kaldım 7 gün boyunca göbekten her gün iğne vurdum yumurtaları büyütmek için sonra kontrole gittim belli boyuta geldiklerinde akşama çatlatma iğnesi olup 36 saat sonra aşılama oldum yani eşinin spemlerini senin rahmine yumurtalıklarının yanına bırakıyolar enjekte yardımıyla inşallah tutar seninde