Rukoss merhabalar benim ahm degerim 1.39 du.asilama olmustum negatif sonuclanmisti.2. Asilama da olmaz ise tup bebege baslayacaktik. 2.asilama dan yaptirmadan once ara verdigimiz ayda kendi kendime hamile kaldim.yumurta degerinizden dolayi hamile kalmam zor olur diye dusunmeyin.allah bir an once gonlunuze isteginize gore versin insallah sevgiler