Mrlbrk Dilara123 Benimde 3 gün kaldi ama benim umudum yok cünku yumurtlama günlerinde şehir disndaydim degerlendiremedik 😅
Bbsra Dilara123 benimde yarın 😏 ama sanki adet olucakmışım gibi :) rabbim hayırlısını versin hepimize 💕
Seherr Dilara123 benim 5 gün var kaç aydır olmuyor bu ayda olmaz gibime geliyo bakalım nasip.. her ay heveslenmekten çıldırıcam 😂
Dilara123 Mrlbrk benimde pek umudum yok ama iste bizde şehir dışındaydık 1 kere değerlendirdik yumurtlama gününü hayırlısı ya 😂😂
tortil21 Seherr Psikolojik olarak etkileme kendini canım. Stres yapma en önemlisi bu. Takdir İlahi nasip
Dilara123 Seherr ay ben artik takmıyorum bizde 2 3 aydır deniyoruz cok istiyoruz cok takardik bu sefer hic oyle degilim nedense hersey nasip 😂
Bahar9198 canaile olur olur hiç üzülme 18 Aydır deniyoruz çok şükür 9hafta3 gün 😍🤲🏻Çok taktın mı üstüne düştün mü gerçekten olmuyor ben şok geçirdim test yapınca her ay geçikiyordu test almaktan bıkmıştım dedim bu sefer almıcam OKadar ısrar ettiler ki arkadaşlarım ailem meğer hamileymişim zamanı gelince oluyor Allahım gönlüne göre versin isteyen herkesin 🤲🏻😍
tortil21 Benimde dündü, hala olmadım. Gece bi ateş bastı, üstümü felan açtım sonra kasık agrıları cektim adet olacagımı sandım ama sabah geçti ağrılarım.
Dilara123 tortil21 ay hadi inşallah bu ay hiç düşünmüyorum geçen aylarda hep kafama takardım bu ay tık yok bakalım 😂
Dilara123 Seherr onlara çok güvenme daha 5 günün varmış benim 3 gün var ben yapmıyorum mesela 1 hafta geçmeden de yapmam önceden hep yapıyordum 😂
Nurcangndz Arkadaşlar deneyip deneyip gebe kalamıyorsanız mutlaka iyi bir doktor seçmeniz gerekiyor.Eğer yaşınız benim gibi 40’sa ve yeni evliyseniz mutlaka diyeceklerimi dinleyin.Benim fsh yüksek çıktı (15.22 ) bir kaç adet döneminde yine bakalım yine yüksekse tüp bebek dedi.Fsh=yumurta rezervini gösteriyor 10’nun altında değer olması gerekiyor.Fakat sadece buna bakılması ve ultrasona bakmaması beni tatmin etmedi. özele gittim tüp bebek uzmanı olan hekimim benden amh testi istedi ve ultrasonla baktı şimdi amh testinin sonucunu bekliyorum amh ne demek? Bu çok çok önemli bir test.Kaç edet yumurtamız kaldı sayı olarak veren bir test.Yumurta folikül dediğimiz kesenin içinde.Bazı foliküllerin içi boş yumurta bulunmuyor işte bizim için önemli olan yumurtanın olması ve yeterli sayıda olması.Yaşla beraber giderek azalıyor geç kalmadan bunları bilmek gerek diye düşünüyorum.Umarım doğal ve sağlıklı yollarla bebeğimiz olur herkese sabır ve sağlık diliyorum.Bence gebeliğin iki güzel anı var biri bu adet gününü bekleyip gebe olduğunu öğrenmek diğeri de Doğum.Beklemek bile okadar güzel ki tadını çıkarın.Benim geçen ay fos çıktı bu ay bekliyoruz bakalım bir de şu testin sonucunu.Sağlıkla kalın.
Kaderbala Dilara123 Benimde bir hafta var ama üç gündür sol kasığımda sancı var ve ağzıma sürekli dişim kanıyomuş gibi bir tat geliyor metalik bir tat ama hadi hayırlısı Rabbim dualarımızı boş çevirmesin kızlar 🙏
Dilara123 Kaderbala hadi hayirlisi inşallah benim göğüslerim çok aciyor önce ki aylarda bide karnım ağrırdı adetime 1 hafta varken bu ay tık yok hiç ağrımadı bekleyip görücez bakalım 😊
canaile Dilara123 tamam canım haberleşiriz :) ben bile erken gebelik testi alayımda yapayım diyorum sonradan vazgeçiyorum , inat ettim beklicem bu ay yapmıcam :D belirtileriniz varmı peki ?
Gamze1906 Dilara123 ikimizin aynı olacak galiba benimde pazar olmam lazım normalde 😁 inşallah güzel haberler veririz