rabiakaraboga Zehra_25x ya tam tersini yazmışım doktor dıştan değil içten oluyo dikiş dedi geç olsada düzelteyim dur 😂
ArvenMom heleninannesi normal mi sezeryan mı sordun bilmiyorum ama sezeryan oldum ama benim açılmamda vardı baya ona rağmen ilk gün ki gibiydi 2 3 sefer sonra da öyleydi daralmış gibi 🤦🏻♀️
Mochi heleninannesi 5 sene oldu doğum yapalı hiç bir yönden sıkıntı yaşamadım senelerdir gayet iyi durumda 2.yi de normal istiyorum inşallah olursa 1-2 dikişle atlatırsak ne iyi olur 😁 sezaryen olanlarda da genişleme rahim sarkması vs olabiliyormuş yalnız