Dilek-54 BurcuSTopsakal haftasıyla gayet uyumlu dedi doktor ve bu kiloda kalabilirsin hiiç sıkıntı olmaz dedi güldü 😀
Dilek-54 Maviev35 ben ilk gebeliğimde çok düzenli kilo aldım hiç vermedim 13 kilo alarak doğum yaptım bunda verince tesirgin oldum