Çok normal, ilk 6 ay kilo verilebiliyormuş zaten, endişe etmeyin. Bebek zaten anneden alırmış vitamini. Yakın zamanda bulantılarınız bitecektir. 3-4 ay hep eksideydim, 6.ay biterken de sadece +1dim. Benim şekere yatkınlığım vardı, bebek haftasından önde gidiyor diye hiç sorun çıkmadı. Sonra dikkat etmeyi kestim, 31.hafta +7 şuan 🥹 keşke dikkate devam etseydim, suyum fazla olmazdı belki 😣 şimdi yine dikkate devam. Sizinki de haftasıyla uyumlu veya ilerideyse bence güzel bişe bu 😬