Papatyaaa__ Ilknursam teşekkür ederim😍darısı size ve tüm bekleyenlere İnşAllah🥲evet kendi sancım birazda süni sancı karışık
Ilknursam Papatyaaa__ çok sevindim sizin adınıza. Pazartesi ben de hastaneye yatıcam. Müsaitseniz süreci anlatır mısınız nasıl oldu
Papatyaaa__ Ilknursam teşekkür ederim sağlıcakla tek nefeste kurtulun sizde şuan müsait değilim ama yarın etraflıca anlatcam inşAllah size sürecimizi😍🥰çok zor ama bi o kadarda güzel bi süreçti
Ilknursam Papatyaaa__ güzelce dinlenin bebeğinizle ilgilenin 🥰 darısı bekleyen bütün annelerin başına inşallah
Milkshaker Papatyaaa__ bende 41+1 de doğurdum ve o zamana kadar sıfır sancıydı. Ansızın sancı geldi hemen hastaneye gittim 3 saat sonra doğurdum. İnşallah senim de su gibi doğumun olsun ☺️
Papatyaaa__ Milkshaker 40+4 de doğurdum bile canım benim çok sagol darısı bekleyenlere inşAllah💕☺️şuan yanımda 5ganlük bi şeker uyuyor🩵😍
Milkshaker Papatyaaa__ maşallah rabbim hayırlı bereketli ömürler versin hayırlı evlat olsun inşallah 🌹