Elifcanblt Kizlar bugün doktora gittim 25+2 yim doktor kilosu bebeğin az 24 hafta ile uyumlu 711 gram dedi . Boyu kac cm diye sordum onu ölcemem cihaz ölçmez artık büyüdü ultrasona sığmıyor ki dedi bende Bi şaşırdım ne demek ölçülmuyor ya var mı böyle bir saçmalık? Ayrıca başından beri bebek kilo alsın diye kaşar muz ceviz bal kefir süt meyve hepsini tüketiyorum valla daha ne yapabilirim bilmiyorum inanın. Zaten şimdiden 8 kilo almışım ona da bir güzel kızdı sen kilo almışsın bebek değil dedi. Ne yapabilirim daha fazla sizin bebisler ne kadardı bu haftada 🤨😐
zeynozey Elifcanblt başka bi doktora git farklı ulturasonla bakılsın canım. Boyunu ölçemem ne demek ya 😂😂😂😂
GulserenKY Elifcanblt Boyunu ölçemiyorum diyr birsey yok. Bizde bacak boyu kısalığı boy ölçümünden tespit edildi. O an uğraşmak istememiş galiba. Başka doktora gidin bence
Youngmotherr Elifcanblt benim bebeğim de 25+3de 711 gramdı haftasıyla uyumlular korkmayın o sıra boyu kaçtı hatırlamıyorum ama boyunu ölçmemesi saçma ben 36+2de gittiğimde 51 cm olarak ölçüldü o doktorun hatası canım moralini bozma
Kafi Elifcanblt doktor yeğenime 2.800 kilo demişti 3.500 kilo doğdu bence ultrasonların yanılma payı oluyor fakat doktorunun seninle konuşma üslubu yanlış yani bence farklı bir doktor daha dene
Elifcanblt zeynozey aynen çok komik sığmıyor makineye nasıl ölçeyim diyor . Ya özele gittim bide Bi dünya para veriyoruz yazık gerçekten bütün sinirimi bozdu kadın
Cansun_133 Elifcanblt bende aynı şekilde 27 hastalığım devlete gittim 800 gram yag dokusunda azalma var dedi o ne demek dedim böyle giderse kötü dedi şimdi başka doktora gitcem 1 ay önce detaylı da herseyi iyi denilmişti
Sibelsamet_64 Elifcanblt gittiğin doktor uzman bir doktora benzemiyor bacım başka birine git hem korkma sağlıklı şeyler tüket inşallah bebisine kilo olur boyu ne kadar büyürse büyüsün olcebilir çünkü
Elifcanblt GulserenKY evet benimde çok garibime gitti zaten daha gitmem ilk defa denedim insan bildiginden şaşmamali
Elifcanblt Sibelsamet_64 zaten ağzından lafı zorla alıyosun bebeğin yüzünü görmek istedim renkli onu bile göstermedi renkli usgleri yokmuş sırf ayar oldum çıktım hastaneden daha ayak basmam 😀
Elifcanblt Youngmotherr 36 haftalık bebek ölçülüyor benim 25 haftalık kızı olcemedi kadın 😀😀 teşekkür ederim sağlıkla alın kucağınıza 🩷
kuvvetlemuhtemel Elifcanblt allah allah ne enteresan insanlar var bir de para verip gittiğiniz bi yer di mi burası
Tulipati Elifcanblt iyi de bebeğin boyunu uyluk kemiğini ölçüp 7 ile çarpıyordu sanırım yani sadece o kısmı ölçmesi yeterli oluyor kilo içinde karın çevresini ölçüyorlar sadece ilginç ben doktor olmadığım halde bizim doktor ultrasonda söylüyor ondan öğrendim 😂
Elifcanblt Tulipati ya kadın buradaki arkadaşların da dedigi gibi bilmiyor özel olmasına rağmen cihazları bile bok gibiydi . Bence kilosunu bile yanlış ölçtü kızımın o, hiç güven verici değil 😀
Minigininannesi Elifcanblt fl ölçümü var onla 7de çarpınca boyu çıkıyor. Bunu ben biliyorum da o doktor mu bilmiyor resmen işine gelmemiş yol göstermek ya da ölçmek.
Elifcanblt Minigininannesi tuhaf işte birde ispatlamaya çalışıyor bebegi gösteriyor bak boyu burdan buraya kadar ultrasona sığmıyor ölçülmez artık diyor . Kör şeytan dedim sustum yani
yesilkahve Elifcanblt ne demek boy ölçülmüyor, ilk hamileliğimde sonlara kadar öğrenmiştim boyunu. Kilo konusu da bana iyi geldi kilosu, zaten asıl kiloyu son üç ay alıyor bebekler canını sıkma beslenmene dikkat et. Ve için rahat edecekse doktorunu değiştir 💜
Elifcanblt yesilkahve yok hiç memnun kalmadım zaten bir daha asla gitmem, teşekkür ederim yorumunuz için 🥰