Vaveylaanur yslnrsh ah ahh valla çok zor bi tam dalıyorum pat zombi gibi ayaktayım bi dediğiniz gibi hiç uyumadan sabah ediyorum ama gündüz horul horul uyuyorum anlamadım gitti 😁
g-gamzee yslnrsh 37. haftadan merhabalar uyku falan kalmadı gün içinde bile uyuyamıyorum artık bu sıcaklar bizi iyice perişan etti 🤦♀️🤦♀️
_tuuggcce_ yslnrsh klimamız yok, vantilatör var sadece. Onunda kendine hayrı yok, sıcak hava üflüyor resmen 🤦🏻♀️ iğrenç bir hava var. Şu saat oldu uyuyacağım inşallah. Anca anca hafif esmeye başladı o da çok az yetersiz yine 🤦🏻♀️