Neylin efsanee_ devlette her hastanede yapılmıyormuş mesela Avrupa yakasında Kanuni’de varmış ve direk gidilmiyormuş dedi bugün biri 😳🤷♀️
efsanee_ Neylin canım izmirdym ben orda işler farklı mı ilerliyo bilemiyorum ama bence gerçegi yansıtmıyo. Zorunlu olmasa da her dr öneriyo bu testi. Ben özellikle öyle araştrmadım direk randevu aldım.
260814 Dilan_1 evet canm ama barkod bile vermedikler bana yani vermişlerdi aslında kan alırken alıp vermeyi unutmuşlar ondan bakamadım
Seda54 Dilan_1 nerden baktın canım benimde Pazartesi çıkacak ama internetten bakılıyorsa bende bakayım
Dilan_1 Seda54 hangi hastane gidiyorsan Google onun adını yaz laboratuvar somucları yaz sayfa bas tc fln barkod nosu yazyn ckyo direk
Dilan_1 260814 bşdakinde sen dikat et ozaman canım intemrt takip edip gitmek daha iyi oluyo yoksa onlara kalırsa hafta hafta baslarımdan sagıyolar
Seda54 Dilan_1 geçen hafta Pazartesi yaptırmıştım canım daha çıkmamış seninki ne kadar zamanda çıkmıştı
260814 Dilan_1 bilmiyordum ölebişe olduğunu ilk defa gittim devlete Bidada gitmem zaten ilk ve sondu canm
Dilan_1 Seda54 Vlla ben yaptrdm carsambaydı heralde bana barkod verdi 10 gün sonra ckr dedi ben randevu almak için bi bkym dedm cktysa alym die bi baktm cuma günü ckmstı
Seda54 Dilan_1 10 gün sonra çıkar dediler canım hafta sonunu saymayın dediler denilen gün çıkmazsa o zaman bakacaz artık geçiştirebiliyorlar mı 😊😉
Researcher İkili ve üçlü tarama testim de ertesi gün öğlen çıkmış oldu bende işlemleri hızlandırdığım için beklemedim
Gizemyunusduman merve1650 ben özelde kendi doktorumda yaptırdım ultrason için 40 kan için 50lira verdim sonuçlar 4 gün sonra çıkıcak dedi pazartesi gidicem