dlb97 Anneler merhaba bugun doktorla gorustukten sonra icime bi kurt dustu sizce ikili test yeter mi yoksa fetal dna yaptirmali miyim?
gamzecgr dlb97 fetal dna biraz pahalı 9 bine yaptırdı arkadaşım bence ikili tarama yaptırın riskli çıkarsa fetal yaptırırsınız
SeymaSimsek Benim doktorum da ben fetal öneriyorum dedi ama sen bilirsin dedi. Eğer çocuğum benimdir aldırmam hiçbir şekilde dersen ikisine de gerek yok kafanı bulandırma dedi.
dlb97 SeymaSimsek benim doktorumda aynisini soyledi ama tam karar veremiyorim acikcasi yani evet benim cocugum ama ilerisi nasil olur zor bi karar
Kubrakarahan İkilim riskli cıktı fetal yaptırdım tertemiz Allahıma bin şükür ya hiç yaptırma ikili falan yada direk fetal yaptır ikili test yanlış cıkıyo insanı stres ediyor
aysecen_06 Kubrakarahan benimde 3 lü taramam riskli çıktı aynı zamanda kalbinde parlaklık beyninde kist varmış
SNurays Kubrakarahan benimde ikili riskli çıktı fetal DNA yaptırdım şimdi sonuç bekliyorum inşallah sizin gibi temiz çıkar öğrendiğimden beri moralim çok bozuk
SNurays Kubrakarahan Kübra peki ben şimdi cinsiyeti de öğrenecekmiyim sonuç çıktığında cinsiyeti de bilmiyoruz biz şuan