Ben adet olacagım gün yaptım 42 cıktı banada öyle dedi doktor yarın yine test yap eger ıkı katı olursa hamilesin dedı bende 2 gün sonra yaptım 130 olmusdu şimdi 28 haftalık olduk😁 yani doktorlar deger cok yuksek olmadıkca insanın hevesını kırıyolar oyuzden hayırlı olsun şimdiden