Hsn1812 irfan bey bilmiyorum burada görmedim hiç ben Ahmet beye gittim ama benim detaylı için gitmemistim acil serklaj yapılacaktı gitmisken detaylı ultrason da yaptı gibi birşey oldu 21. Haftadaydim bebeğin bütün herşeyini inceledi ama serklaj için gittiğim için rahim ile ilgilendi çoğunlukla bende yarım saat , 45 dk falan sürdü muayenesi geçen sene Haziran ayında 650 falandı muayenesi şuan ne kadar bilmiyorum. Biraz değişik bir doktor esprili konuşma tarzı değişik 😅